Jak każdy produkt na rynku tak i gry komputerowe muszą mieć swojego największego producenta i miejsca największego zbytu. Największym producentem gier wideo póki co są Stany Zjednoczone, zaraz za nimi skrada się Japonia i wreszcie Wielka Brytania. Są też inne znaczące rynki gier, między innymi w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Korei Południowej, Meksyku, Francji i we Włoszech. Jak zapewne łatwo zauważyć nie ma nic o Indiach i Chinach. Otóż te rynki gier są uważane za dobrze rokujące i gotowe do rozwinięcia się na większą skalę, ale jeszcze nie teraz. W zależności od preferencji zbyt gier wideo jest inny. W Japonii największy zbyt mają gry wideo, a w Korei Południowej gry komputerowe. Dobrym momentem na wejście na rynek z grą na podstawie filmu jest premiera tego filmu. Wielu producentów bardzo dobrze o tym wie i to wykorzystuje czerpiąc z tego niemałe zyski. Badania potwierdzają, że średni wiek gracza to trzydzieści trzy lata. Czy więc na pewno gry są skierowane tylko do nastolatków?

Comments are closed.

Zobacz koniecznie
  • WinSCP 4.3.5
    Program WinSCP 4.3.5 służy przede wszystkim do umożliwienia przesyłania wszelkich plików, w jak najbardziej bezpieczny sposób, za pośrednictwem protokołu SCP, SSH, FTP, SFTP. WinSCP 4.3.5 jest w stanie być kompatybilnym …
  • 3DMark Vantage 1.1.0
    Program 3DMark Vantage 1.1.0 został wyposażony w zestaw bardzo przydatnych testów, za pomocą których możliwe jest sprawdzenie wydajności każdego komputera pod względem wyświetlania przez niego trójwymiarowej grafiki. 3DMark Vantage 1.1.0 …
  • Windows Server 2008 Workstation Converter
    Program Windows Server 2008 Workstation Converter został stworzony przez społeczność, ale okazuje się być bardzo przydatną aplikacją, w wielu zastosowaniach. Istotną rzeczą w kwestii Windows Server 2008 Workstation Converter jest …
Strony