Jak każdy produkt na rynku tak i gry komputerowe muszą mieć swojego największego producenta i miejsca największego zbytu. Największym producentem gier wideo póki co są Stany Zjednoczone, zaraz za nimi skrada się Japonia i wreszcie Wielka Brytania. Są też inne znaczące rynki gier, między innymi w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Korei Południowej, Meksyku, Francji i we Włoszech. Jak zapewne łatwo zauważyć nie ma nic o Indiach i Chinach. Otóż te rynki gier są uważane za dobrze rokujące i gotowe do rozwinięcia się na większą skalę, ale jeszcze nie teraz. W zależności od preferencji zbyt gier wideo jest inny. W Japonii największy zbyt mają gry wideo, a w Korei Południowej gry komputerowe. Dobrym momentem na wejście na rynek z grą na podstawie filmu jest premiera tego filmu. Wielu producentów bardzo dobrze o tym wie i to wykorzystuje czerpiąc z tego niemałe zyski. Badania potwierdzają, że średni wiek gracza to trzydzieści trzy lata. Czy więc na pewno gry są skierowane tylko do nastolatków?

Comments are closed.

Zobacz koniecznie
  • Piece typu kozaPiece typu koza
    Piec do pokoju. Moi teściowie mieszkali w starym, powojennym domu. Jak wszystkie domy z tego okresu, tak i ich dom nie należał do najcieplejszych. Oczywiście staraliśmy się im trochę pomóc …
  • Focus Photoeditor 6.3.8.4Focus Photoeditor 6.3.8.4
    Focus Photoeditor 6.3.8.4 to mniej popularne, ale równie dobre rozwiązanie w zakresie grafiki komputerowej. Aplikacja daje wiele możliwości związanych z dokonywaniem modyfikacji zdjęć i obrazów tak, aby uzyskać doskonałą jakość …
  • Opakowania kartonowe gorliceOpakowania kartonowe gorlice
    Własna pizzeria. Byłem kucharzem. Od kiedy pamiętam, zawsze lubiłem gotować i piec. Przez wiele lat pracowałem w dużej restauracji, jednakże w końcu dojrzałem do założenia własnej firmy. Z tym, że …
Strony